عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

انتظار

1392/7/27 11:45
نویسنده : مامانی
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب و گل و مهربونم  و بعد هم سلام به نی نی اینده خودم

بعد از دوهفته جواب ازمایشام آماده شد و بلاخره جوابم را گرفتم ولی تا اونجایی که خودم خوندم و چک کردم همه چیز خوب و نرمال بود خداراشکرررر و فردا انشالله اگه شد بازم میرم که نشون دکترم بدم ...

الان دیگه فقط میدونم که خواست خدا بوده که نی نی نموند و از پیشم رفت نه من و نه همسرم هم شکر خدا هیچ مشکلی نداشتیم الان خیلی سخته برام نه میتونم اقدام کنم نه پری میاد که زودتر برم واسه اقدام کلا کلافه شدم از این وضع کاش زودتر این پری میومد تا برم واسه اقداممممم

دلم واسه نی نی توی دلم تنگ شده و همه اش پیش خودم میگم اگه الان نی نی بود توی ماه چهارم بودم و جنسیتش معلوم میشد و همه اش میگفتم دختر گلم یا پسر نازم......

خدایا خودت به همه اونایی که ارزوی مادر شدن دارند یه بچه خوب و سالم بده الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هما
27 مهر 92 15:36
عزيزم خداروشكر سالمين
با اين فكرا خودتو تذيت نكن.اونو فراموش كن.خدا اونو ازمون گرفت چون نمي خواست باشه پس بذار يادش هم فراموش بشه.
من پريم اومدو رفت دارم مي رم براي اقدام دعام كن

وای هماجون خوش بحالت من که از دست پری دارم دیوونه میشم معلوم نیست کی میخواد بیاد گلم انشالله توی ماه اول اقدام نی نی میاد توی دلت اما اینبار صحیح و سالمم
سارا
9 آبان 92 0:32
امین