عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

بیمارستاااان

1392/6/9 13:56
نویسنده : مامانی
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان خوبی الهی فدات بشم؟؟؟؟

مامانی دیروز از ظهر من دلم درد گرفت همه اش پای دلم تیر میکشید رفتم دوش گرفتم اومدم دراز کشیدم بعد رفتم دستشویی و دیدم وای خدای من یه لک خونی کمرنگ همراه با ترشحاتم اومد بیرون که همون موقع دنیا روی سرم خراب شد سریع وضو گرفتم و نماز خوندم و به بابایی مهربونت گفتم اونم گفت بریم دکتر....

با بابایی رفتیم بیمارستان و اورژانس سریع منو فرست توی بخش زایمان خانمه اومد منو معاینه کرد فشارمو گرفت و نبض را هم گرفت بعدش گفت علائم حیاطیت خوبه و گفت برو بیمارستان دیگه سونو گرافی وبیا منم دیدم جمعه است و همه جا تعطیل گفتم یه روز دیگه میرم سونو بعد هم تا شب دلم درد میگرفت و شب وقتی شام خوردم دلم خوب خوب شد و دیگه اصلا هیچ لکی هم ندیدم و خیالم راحت شد.

خدا را هزار هزار بار دیگه شکر میکنم که بچمو دوباره بهم بخشید الهی مامانی قربونت بره چیزی نمونده تا ببینمت امروز که بابایی از سر کار اومد با هم میریم واسه سه شنبه نوبت سونوگرافی میگیریم و بعدش میریم تا شما خوشکل مامانو ببینیم عزیزم خواهش میکنم وقتی میام ببینمت اذیتم نکن و قلب خوشکلت بزنه الهی مامانی فدات بشه قول بده مواظب خودت باشی و دیگه هیچوقت مامانی را نترسونی الهی فدات بشم خیلی خیلی دوست دارم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)