عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ارزوی مامان

پانزده ماهگیت مبارک نفسم

1394/9/19 14:30
نویسنده : مامانی
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ببخش این همه تاخیرم رو نفسم

حسابی بلا شدی حسابی جیگر شدی اونقدر خوبی که دلم میخوام مدام بغلت کنم و بچلونمت حسابی

عاشقتم و دوستت دارم

پسرکم خیلی مامان دوستت داره

کلی برامون شیرین زبونی میکنی هرچی میخوای میگی بده

یا هرچیزی برات جذاب باشه میگی دیدددددی؟

ماشین بزرگ میبینی میگی بوووو بوووو یا چراغونی خیابونا را میگی اوووو

بریم سراغ عکسات:

دیگه نمیذاری عکس بگیرم خودتم میخوای عکساتو ببینی

ببین چه ناز خوابیدی

اینم دوچرخه ای که برات خریدیم تو کلی ذوف کردی و هی میگفتی چرخ

اینم جای پات که روی پتو جا موند و من کلی ذوفشو کردم

عاشق کبابی و هر وفت ازت میپرسم چی برات درست کنم میگی باب الهی فدات بشم نوش جونت باشه عشقممحبت

ورن 15 ماهگی 10100

قد:77

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه مامان تبسم
12 دی 94 16:14
سلام دوست عزیز خدا کوچولوتون رو واستون حفظ کنه لطفا کد 18رو به شماره 1000891010 ارسال کنن تا با زیاد شدن رای ها شانسمون برای برنده شدن بیشتر بشه
aylar
12 دی 94 23:25
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
مامان نینی
24 دی 94 0:09
ای جانم پسر کباب خور النا هم عشق کبابه
مامانی
پاسخ
ای جانم ماشالله به النای خوشکل و چشم رنگی خودم