عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

پنج ماهگیت مبارک عزیزدل مامان

1393/11/19 19:39
نویسنده : مامانی
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازنینم

چقدر زیباست بودنت و داشتنت مثل فرشته های الهی توی زندگی من امدی و داری همه چیز را عوض میکنی بجای روزهای تنهایی لحظه های بودنت را دارم بجای بغض های بی تو بودن خنده های نازت را دارم قربون صدات بشم که داد میزنی با صدای بلند برامون میخندی حسابی غلت میزنی همه اش می خوای باهات بازی کنیم و اقا و اقو کنی برامون بعضی وقتها درد دل میکنی و کلی برامون حرف میزنی ولی ما نمیفهمیم چی میگی عشقمچشمک

این روزها شدی تمام هستی و زندگی من و بابایی

بریم سر وقت عکسهات عشقم

ببین چقدر نانازی میخوابی وقتی میخوابی مثل فرشته ها میشی و دلت میخواد بیایی توی بغلم بخوابی منم که از خدا خواسته تو را بغل میکنم و تا صبح با هم میخوابیم و شما یکی دوبار بیدار میشی شیر میخوری و از من میخوایی از این دنده به اون دنده انتقالت بدم

صبح ها که از خواب بیدار میشی کلی میخندی و دلبری میکنی ببین چقدر نانازی هستی

جایزه مسابقه عکست بدستت رسید عسلم فعلا قالب زدیم وقتی اماده شد عکساشو برات میذارم

عاشق حمام و اب بازی هستی اینجا تازه از حمام امدی بیرون ببین چقدر تمیز  و خوشکل شدی

اینم از بازی های شما میذارمت توی کامیونت و دورت میبرم کلی ذوق می کنی برامون

اینجا هم داری با عروسک مامانی کشتی میگیری و میخوای بکنی توی دهنت

الهی مامانی قربون اون دستهای نازت بشه عزیزم فدات بشم خوشکله من

پسندها (11)

نظرات (10)

مامانی تبسم
20 بهمن 93 12:36
عزیز دلم پنج ماهگیت مبارک فدای اون خنده های بعد از خوابت ای جوونم که آغون پاغون میکینی کادوی عکست هم مبارکه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزمممممم لطف داری
آیسان ، ترانه
20 بهمن 93 19:33
سلام اپم دوست داشتید سربزنید
مامان مصی
21 بهمن 93 9:43
سلام. نازی به این خوشگل جیگر. خداحفظش کنه. کاملا حستون رو درک می کنم. الهی که همیشه زیر سایه پدر و مادرش سالم و سلامت به موفقیت های بزرگ برسه.
مامانی
پاسخ
انشالله عزیزم ممنونم
مامانی و بابایی دخمل طلا
21 بهمن 93 16:19
5 ماهگیت مبارک عزیز خاله انشالله 120 سالگیت خاله جون عکسات خیلی قشنگ شده ماشاالله دیگه داری بزرگ میشی
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون لطف داری
شقایق
26 بهمن 93 10:35
جونممممم ماشالا
مامانی
پاسخ
مامان اعظم
28 بهمن 93 9:13
ماشالله به این شازده پسر خوردنی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
محمد
3 اسفند 93 9:26
سلام بعضی جنسا قیمتی ندارن اما واقعا کاربردی هستن مثلا وسایل کاربردی آشپزخانه حراج نورورزی فروشگاه اینترنتی تلیپ آغاز شد.[ telip.ir ] تا 30 درصد تخفیف برای تمامی اجناس سایت بمناسبت نوروز
مامان و بابای مانی جون
3 اسفند 93 9:40
عزیزممممممممممم ماشالا چقد بزرگ شدی خاله جون
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون
رضا
10 اسفند 93 1:19
سلام به علیرضای خوش عکس و خوش تیپ
مامانی
پاسخ
ممنونم از لطفتون
مامان آرزو
20 اسفند 93 12:57
سلام گلم شرمنده نمیدونستم کجا باید به گل پسر نازت رای بدم
مامانی
پاسخ
ممنونم گلم