عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

ازمایش خون

1392/5/24 16:33
نویسنده : مامانی
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقممممممممممممم خوبی قربونت برم

عریرم دلم طافت نیاورد تا پنجشنبه صبر کنم برم آزمایش بدم واسه همین دیروز رفتم ازمایش دادم بعد خانمه بهم گفت ساعت 1ونیم اماده میشه گفتم خانم نمیشه زودتر  اونم گفت نه خانم گفتم باشه بعد رفتم ازمایش دادم و از خانمه پرسیدم تلفنی بهم جواب را میدید اونم گفت بله منم رفتم و همش منتظر شدم ساعت بشه یک و نیم دیگه ساعت یک و ربع طافتم طاق شد زنگ زدم و شماره پذیرش را دادم بعد خانمه گفت: مثبببببببببتتتتتتتتتتته و این یعنی شما الان توی دل مامانی قربونت برم عزیزممممممممم

بعد عصر که شد رفتم و جوابم را گرفتم و دیدم که بععععله مثبته و بتا توی یه روز بعد پری 206 هستش

خدارا هزاران بار شکر میکنم که تو را در وجودم قرار داد عزیزم خدایا شکرت

اینم عکس ازمایشت گلم

http://www.8pic.ir/images/73796332764364449261.jpg

خیلی دوست دارم عزیزم قول بده مواظب خودت باشی گلم

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هما
8 شهریور 92 11:44
مبارک باشه خانمی.من هم همین هفته فهمیدم باردارم.عزیزم تایپیک مامانا بهار 93 ممن رو هم توی لیست اضافه کن.قربونت